piątek, 27 października 2017

Kraków czy Wrocław?

Zdjęcie naszego trenera Andrzeja przysłała mi Justyna, o której już na blogu wspominałam, kliknijcie tutaj: Seniorzy w chmurze. Zdjęcie Andrzeja jest poniżej. Na zdjęciu obok jest Adam Mickiewicz w muzeum w Rynku. Kliknijcie na zdjęcia, żeby je powiększyć.

Na ostatnich warsztatach komputerowych tyle się działo, że nie pamiętam, co nam Andrzej wtedy tłumaczył i o czym tak przekonywująco mówił.

Hipotez mam wiele. Oto niektóre z nich. Może Andrzej mówił: 

  • o potędze internetu
  • o przewadze wyszukiwarek internetowych nad drukowaną książką telefoniczną, 
  • o sposobie spędzania jesiennych wieczorów z komputerem, 
  • o różnicach między laptopem i telefonem komórkowym. 
Niestety nie wiem. Może Wy wiecie? Dajcie mi znać. Ja tymczasem będę dalej przeżywać wirtualną wizytę w MOCAKu w Krakowie, kliknijcie tutaj: Popowiczanka w MOCAKu, bo MOCAK można zwiedzać wirtualnie w domu. Zaczęłam sprawdzać, czy jakieś nasze wrocławskie muzeum można zwiedzać wirtualnie tak jak MOCAK. Zaczęłam do Muzeum Pana Tadeusza. 

Filmy o Muzeum Pana Tadeusza są na YouTube, na przykład, kliknijcie tutaj: Muzeum Pana Tadeusza - YouTube, ale na stronie domowej muzeum niczego o wirtualnym zwiedzaniu niestety nie ma, kliknijcie: Muzeum Pana Tadeusza. Widocznie brakuje im informatyków. 

To jest dla nas wirtualnych seniorów ogromna szansa. Musimy pojechać do Krakowa, żeby dowiedzieć się, jak to wirtualne zwiedzanie robi się i to samo zrobić u nas we Wrocławiu, Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Nie możemy zostać z tyłu za Krakowem. 

Może pomoże nam w tym CeTA. W CeTA, czyli w Centrum Technologii Audiowizualnych kręcono ten malowany film "Twój Vincent", kliknijcie tutaj: CeTA. A może pomogą nam w Narodowym Forum Muzyki (NFM)? Oni wirtualne zwiedzanie sal mają, kliknijcie tutaj: NFM - wirtualne zwiedzanie. Aby rozpocząć zwiedzanie, poszukajcie myszką strzałki w białym kole. Ona już Was dalej poprowadzi jak w MOCAKu.

Muzeum Pana Tadeusza jest bardzo nowoczesne, nawet chyba bardziej nowoczesne niż Muzeum Sztuki Współczesnej w Pawilonie Czterech Kopuł, kliknijcie: Pawilon Czterech Kopuł. W Muzeum Sztuki Współczesnej informacje o eksponatach są podane na drukowanych karteczkach. W Muzeum Pana Tadeusza można skorzystać z elektronicznego przewodnika "na czujnik". Pisałam o tym na blogu stowarzyszenia Popowiczanie, kliknijcie: Popowiczanka z wizytą u Tadeusza. To jest prawdziwa rewelacja i ogromna wygoda. Takich czujników w Pawilonie Czterech Kopuł nie widziałam.

Gdybyście chcieli zorganizować wycieczkę do Muzeum Pana Tadeusza, to możecie zarezerwować bilety online, kliknijcie tutaj: Rezerwacja online. Naprawdę warto do tego muzeum wybrać się.

Popowiczanka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz