czwartek, 21 października 2021

XVIII Konkurs Chopinowski


Kolejny Konkurs Chopinowski zgromadził przed ekranami telewizorów melomanów z całego świata. Dzisiaj, 21 października 2021, godz. 19, wielka gala w Teatrze Wielkim. Transmisja TVP Kultura:

  • kliknijcie: Program Gali rozdania nagród,
  • kliknijcie: Konkurs Chopinowski - Facebook,
  • Na początku są "reklamy", kliknijcie: Koncert laureatów, 21 października 2021 - YouTube.

  • Bruce Liu z Kanady jest zwycięzcą 18. Międzynarodowego Konkursu Chopinowskiego w Warszawie. Jakub Kuszlik z Polski zdobył czwartą nagrodę.

    Posłuchajcie i zobaczcie jeszcze raz:

    Uwaga. Zdjęcie przysłała Zosia. Wielka melomanka.

    Przypomnienie. Wpis z roku 2020:
    Krystyna - Wirtualna Kultura

    2 komentarze:

    1. Wielodniowa uczta dla uszu, bowiem większość koncertów wysłuchałam w radiu. Sylwetki pianistów poznałam na fb. Miałam swoich faworytów,a wśród nich faktycznie Bruce Liu oraz Aimi Kobayashi. Z Polaków polubiłam S.Nehringa i K. Pacholca, a laureata nie wzięłam pod uwagę ;)
      Cieszę się z tych linków na blogu, bowiem z przyjemnością będę słuchała ponownie, a tu mam je podane wręcz "na tacy". Klik i mam wiele najważniejszych wydarzeń.
      Irena

      OdpowiedzUsuń
    2. Od pierwszej chwili zachwycaliśmy się Bruce Liu z Kanady. Cieszymy się, że wygrał.Duże dzięki dla Wirtualnej Kultury za możliwość ponownego wysłuchania koncertów finałowych.Brawa za całokształt pięknego bloga!!!!!!!!!!!!!!!!

      OdpowiedzUsuń