niedziela, 10 marca 2024

Sylwia Chutnik na Wyspie Słodowej

Wirtualna Kultura zajrzała na stronę domową Concordia Design we Wrocławiu i się bardzo zmartwiła. Na spotkanie z Mariuszem Szczygłem 4 kwietnia 2024 w ramach cyklu Concordia Talks nie ma już wejściówek!!!  

Za to są wejściówki na spotkanie z Sylwią Chutnik 12 kwietnia, godz. 18, też w Concordia Design na Wyspie Słodowej 7: 

Tematem spotkania autorskiego w Concordia Design jest najnowsza powieść Sylwii Chutnik “Dintojra”: 
Wstęp jest bezpłatny, ale konieczna jest rezerwacja miejsca:

Spotkanie poprowadzi: Dorota Oczak – Stach. 

Sylwia Chutnik to kulturoznawczyni, aktywistka, pisarka, laureatka Paszportu Polityki w kategorii Literatura za rok 2008. Wirtualna Kultura pisała o niej na blogu w styczniu 2024  w związku z felietonem w Wysokich Obcasach:

Dodatek. W zeszłym roku Wirtualna Kultura była z Anią w Concordia Design na spotkaniu autorskim z Filipem Springerem:

Rozmowa Wirtualnej Kultury z Mariuszem Szczygłem (lipiec 2023):
Krystyna - Wirtualna Kultura

4 komentarze:

  1. Dzień dobry. To nie będzie relacji ze spotkania z Panem Mariuszem Szczyglem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety relacji nie będzie. "Na osłodę" dodałam we wpisie link do mojego wywiadu z Mariuszem Szczygłem z lipca 2023. Krystyna

      Usuń
    2. Wirtualna Kultura dostała wejściówki na spotkanie z Mariuszem.

      Usuń
  2. Szkoda Krysiu, że nie ma już wejściówek na spotkanie z Mariuszem Szczygłem, ale dziękuję za informację, że 12 kwietnia na Wyspie Słodowej będzie Sylwia Chutnik.
    Z pewnością warto się wybrać.
    Wejściówki na Chutnik są jeszcze dostępne.

    OdpowiedzUsuń