wtorek, 2 kwietnia 2024

Kreatywne modelki i modele 60+


Małgorzata Drozdowska i Joanna Głowacka spośród ponad stu zgłoszeń wybrały 11 seniorek i seniorów. 
  • Małgorzata Drozdowska - fotografia, absolwentka Międzynarodowego Forum Fotografii „Kwadrat”.
  • Joanna Głowacka – stylizacja, właścicielka Agencji modelingowej SPOT Management, producentka i stylistka sesji zdjęciowych.
Efektem kilku miesięcy pracy Drozdowskiej i Głowackiej z seniorami-modelami jest wernisaż wystawy "Moda na dojrzałość". 

Na wystawie będą prezentowane zdjęcia zrobione na trzech sesjach fotograficznych. Można o tym się dowiedzieć z rozmowy Lindy Matus z Małgorzatą Drozdowską i Joanna Głowacką, opublikowanej w kwietniowym numerze Gazety Senior.


Wernisaż wystawy "Moda na dojrzałość" będzie w sobotę 6 kwietnia 2024 o godzinie 18 
w Bołda Fryzjer Polski, Rynek 26, pierwsze piętro, lokal numer 2 (kliknijcie na drugie zdjęcie). Brama jest na prawo od galerii (kliknijcie na zdjęcie trzecie).

"Bohaterowie wystawy to (nie)zwykli ludzie w przedziale wiekowym 60+, dzięki czemu nie były to typowe sesje zdjęciowe, ale również interesujące spotkania obfitujące w inspirujące rozmowy i wymianę myśli.

Za ideą i produkcją wydarzenia stoi współpracujący ze sobą duet: Małgorzata Drozdowska - fotografka, pracująca zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych oraz Joanna Głowacka, właścicielka Agencji modelingowej SPOT Management, producentka i stylistka sesji zdjęciowych.
"

Krystyna - Wirtualna Kultura

11 komentarzy:

  1. Dziękuję. Będę.!!!!! 👏👏👏💕Seniorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu, co to za kwiaty na początku posta? Ktoś mówił że to magnolie, ale czy na pewno? Taki krzew przepięknie zakwitł na moim skwerku, jak nigdy wcześniej! A ja jestem urzeczona jego uroda ale nie jestem pewna czy to magnolia???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju, to nie jest magnolia. Dodałam drugie zdjęcie - jest na nim podobno magnolia. Oba zdjęcia zrobiłam 1 kwietnia w rejonie Karczmy Rzym. Krystyna

      Usuń
    2. Krysiu, dziękuję że się tak dla mnie starałaś...
      Dziękuję bardzo. Od Basi wiem już wszystko i jestem spokojna że to nie magnolia... Pa pa 🙋‍♀️ ms

      Usuń
    3. ..pomimo wczoraj" wierzę w to co piszesz i jestem wdzięczne, dzięki...

      Usuń
  3. Basia ze Swojczyc, Maju na pierwszym zdj. jest pigwowiec japoński na drugim zdj. jest Magnolia rustica rubra. Pozdrawiam wiosennie. Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, jesteś kochana. Coś mi się nie zgadzało z tą magnolią. Przecież magnolia ma duże kwiaty i prawie brak liści. I magnolia to drzewko. A u mnie tto krzew od wielu lat ale tylko krzew. Uspokoiłam się. Do tego tak pięknie się nazywa: pigwowiec japoński... No, bajka! Dziękuję kochana, dziękuję bardzo. Jestem z niego bardzo dumna. Jest taki piękny.. pozdrówka 😘💕 ms

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczcie sami - jak szerokie spektrum omawiane jest tu - na tym jednym blogu! I jakie to wspaniałe! Czyż nie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju, to wszystko dzięki czytelnikom bloga. Krystyna

      Usuń
  6. Dziękujemy drodzy Czytelnicy i zapraszamy do na w niekończącej się liczbie. Tu zawsze jest ciekawie i ...przyjaźnie! Zachęcam i pozdrawiam serdecznie Majka

    OdpowiedzUsuń
  7. Maju, jestem szczęśliwa, że mogłam pomóc. Pozdrawiam wiosennie Basia Kiela

    OdpowiedzUsuń