środa, 3 kwietnia 2024

Kwietniowy ranking i prośby

Wirtualna Kultura jest zasmucona. Nikt nie próbował jej nabrać pierwszego kwietnia. Tak samo było rok temu. To jest chyba zły znak. Dla poprawy humoru postanowiła przypomnieć jej żarty z poprzednich lat: 

Drodzy Czytelnicy, który primaaprilisowy pomysł Wirtualnej Kultury był, Waszym zdaniem, najciekawszy?  

Jeszcze jedna prośba. Czy możecie napisać więcej komentarzy do wpisu "Po co chodzi się do kina"? 
Wasze odpowiedzi przydałby się Wirtualnej Kulturze. Ona bardzo dziękuję Wszystkim, którzy na jej apel już odpowiedzieli.

No, i jeszcze jedna prośba. Jakie pytanie zadać Sylwii Chutnik? Wirtualna Kultura jest z nią umówiona przed spotkaniem autorskim 12 kwietnia w Concordia Design:  

I ostatnia (dzisiaj) prośba. Piszcie, co myślicie na temat: "Za młoda, za stara". W kwietniowym numerze Gazety Senior ukazał się pierwszy artykuł z nowego cyklu "40:80 oczami dwóch pokoleń". Obie autorki czekają na Wasze opinie. Kliknijcie na pierwsze zdjęcie.

Krystyna - Wirtualna Kultura

2 komentarze:

  1. Uff.!! Po pierwsze, wiem że nie da się Ciebie oszukać. Drugie, mnie się podobał wpis, 1 04 2019.ty.Dysleksja........ Najpiękniejsze życzenia świąteczne dostałam od Ciebie, Basiu, spejnij święta jak chcesz.. Cudne, prawda. Czy to i "Uśmiechnij się wbrew sobie....... Tak mówiła moja mama. Jeszcze nie czytałam Gazety Seniora.. Dam znać. Krysiu, czekam na podpowiedź córki. Chodzi o pytania... Czekam jest w pracy, i London. Dam znać.!!!!! Pomogłam, coś.!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie dostałam . Dziękuję Basiu.. Krystyns

      Usuń