poniedziałek, 25 grudnia 2023

A może by tak?

A może by tak wyjść z domu, mimo złej pogody. Przestać jeść pierniki i nie zaglądać do Internetu. Wtedy decyzja o wyjściu byłaby łatwiejsza.

Trzy dni świąt to dla Wirtualnej Kultury za dużo. W "niusleterze" Wrocławskiego Centrum Seniora przeczytała, że 

  • w Drugi Dzień Świat, 26 grudnia 2023, o godzinie 18 w Auli Papieskiego Wydziału Teologicznego, pl. Katedralny 1, będzie wykład Marka Dyżewskiego "Historia Polski w zwierciadle kolęd". Po wykładzie Kameralny Chór Męski Cantilena, zaśpiewa kolędy, wstęp wolny, kliknijcie: Wieczory Tumskie.
Przy okazji dowiedziała się, że 1 stycznia 2024 o godzinie 16 Klub Muzyki i Literatury zaprasza na noworoczny recital fortepianowy w wykonaniu Michała Szczepańskiego. W programie utwory: F. Chopina, W.A. Mozarta, F. Liszta, C. Debussy'ego. Wstęp wolny!

O innych wydarzeniach muzycznych (płatnych) w najbliższym czasie można przeczytać na portalu Wrocławia:

Uwaga. Wpis zdobią stroiki Irenki ze Szczepina. Kliknijcie na miniatury zdjęć.

Czy już obejrzeliście wszystkie choinki czytelników bloga:
Krystyna - Wirtualna Kultura

2 komentarze:

  1. Ten pierwszy stroik absolutnie wymiata wszystko...
    Jest prześliczny. Uroczy ciekawy i taki subtelny. Brawo Irenka, gratulacje dla pomysłodawczyni.
    Drugi też, ale mnie bardzo spodobał się pierwszy.
    Krysiu, dziękuję za super propozycje kulturalne Wrocławia. Ja mam gości i byłam zaproszona i nie łatwo pogodzić terminy. Ale to tylko dotyczy dwóch dni świat. Muszę się gdzieś załapać na kolędy. Tym razem w TV i na Polonii też było kilka pięknych występów które wysłucham absolutnie zaczarowana. Jakoś nigdy nie mam dość...świętujemy pięknie w szczęściu i zdrowiu. Pozdrawiam - Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Maju! Sprawiłaś mi ogromną radość pisząc, że moje stroiki są prześliczne, subtelne i wymiatają wszystko. Super określenie. Serdeczne podziękowanie. Przy okazji - bardzo lubię czytać Twoje komentarze, które są mądre, ciekawe i miłe. Zdrowia w Nowym Roku. Irena ze Szczepina

    OdpowiedzUsuń