wtorek, 12 maja 2020

Kim jesteś bez zasłyszanych opowieści? - zapisy na kurs

Wirtualna Kultura dostała mail od Roberta Rienta o kursie podstaw praktyki szamanizmu. Mail zaczynał się od określenia czterech opowieści: opowieść innych, moja opowieść, opowieść umysłu, opowieść duchów. Pierwsze trzy rodzaje opowieści są związane chyba z etapami życia. A czwarta? Posłuchajcie, co Robert mówi o tym: Kurs składa się z sześciu dwugodzinnych modułów (spotkań) realizowanych zdalnie za pomocą platformy internetowej Zoom i rozpoczynających się w soboty o godzinie 19. Ważna jest możliwość pozostania w spokojnej, prywatnej przestrzeni w trakcie spotkań.
  • Moduł I – 23 maja, Cztery opowieści i sposoby ich rozpoznawania.
  • Moduł II – 30 maja, Przekraczanie opowieści innych oraz własnej.
  • Moduł III – 6 czerwca, Przekraczanie opowieści umysłu.
  • Moduł IV – 13 czerwca, Przejście przez ciemność. Rola lęku i choroby.
  • Moduł V – 20 czerwca, Konstruowanie rytuału. Przygotowanie siebie i miejsca rytuału jest tak samo istotne jak intencja tworzenia rytuału. Każdy poszuka własnej.
  • Moduł VI – 27 czerwca. Biała magia i transfiguracja. 
Opisy poszczególnych modułów są jedynie zaznaczeniem kierunku wspólnej pracy. Szczegółowa informacja jest w zakładce "Szamanizm" na stronie domowej Roberta:

Celem sześciotygodniowego kursu jest zdobycie umiejętności przygotowania rytuału szamańskiego oraz poruszania się po przestrzeni zamieszkanej przez duchy, zarówno tej, w której panuje światło, astralna ciemność, jak i tej, którą nazywamy domem czy lasem.

Zapisy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłaty. Aby wziąć udział w kursie, należy wesprzeć finansowo organizację działającą na rzecz szeroko pojętej natury i klimatu. Uczestnik kursu decyduje o wysokości wsparcia oraz jaka to będzie organizacja. Teraz lub w trakcie kursu można podjąć decyzję o dokonaniu donacji dla Roberta Rienta dowolną kwotą. W przeciwieństwie do wsparcia organizacji działającej na rzecz natury, donacja dla Roberta nie jest wymagana, by wziąć udział w kursie. Jeśli nie ma się środków finansowych, by wesprzeć wybraną organizację, a chce się wziąć udział w kursie, to można zaplanować konkretne działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Szczegóły kursu, warunki, zapisy są podane tutaj:

Wirtualna Kultura poznała Roberta w roku 2019 na warsztatach literackich: 
Robert jest pisarzem i dziennikarzem. Jego książka "Duchy Jeremiego" była nominowana do Nagrody Literackiej Nike. Jest obrońcą przyrody i klimatu. Przez dziesięć lat pracował jako trener warsztatów i treningów interpersonalnych z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

Uwaga. Na zdjęciu są kwiatki z mini ogródka Basi na Swojczycach. Ona - tak jak Ola - bardzo kocha kwiatki. 

Krystyna - Wirtualna Kultura

2 komentarze:

  1. W pierwszej chwili (też otrzymałam e-mail od Roberta Rienta) impulsywnie pomyślałam: -Zapiszę się!- i w myślach już "przeglądałam" swój bieżący terminarz... ale po przeczytaniu szczegółowych informacji o przedsięwzięciu, doszłam do wniosku, że to nie moje klimaty ; dzięki Krystyna :) Pozdrawiam serdecznie Alicja
    PS Bardzo mi się podobają kwiatki Basi, też bardzo lubię i ubolewam, że nie mam już ogrodu... :(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogródek Basi pięknieje z dnia na dzień,
    a po ostatnich deszczach ma jeszcze większe szanse. Brawo Basiu, pięknie tam. Pamiętam obiecaną wizytę i mam nadzieje powąchać je w miejscu ich istnienia.
    Jeszcze tylko więcej wolności tylko nam trzeba i kto wie?

    Też otrzymałam e-mail od Roberta.
    Powiem szczerze że jestem zainteresowana, ale nie tak ad hoc, ale myślę i analizuję mocno tę propozycję bo nie jest dla mnie ani łatwa ani rozrywkowa, więc daję sobie trochę czasu. Kusi mnie bo jest w jakimś sensie niezwykła, a znając Roberta wiem że ma głębszy sens.
    Pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń