Na internetowych stronach Gazety Senior jest informacja, że 30 lipca 2020 Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej zapraszał na wakacyjną debatę on-line. Eksperci rozmawiali o marketingu produktów i usług kierowanych do dojrzałych konsumentów (zauważcie, jak seniorów miło się nazywa):
- kliknijcie: Gazeta Senior, Marketing generacji silver, potencjał konsumencki oraz profil klienta 50+.
- kliknijcie: Debata: zdrowie w pandemii - YouTube.
Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej w kwietniu 2020 uruchomił platformę dla seniorów przy współpracy z Orange, Fundacją PFR, Bankiem BNP Paribas, Centrum Alzheimera, Warszawskim Instytutem Bankowości:
- kliknijcie: Platforma ABC Senior,
- kliknijcie: Seniorzy w centrum uwagi - ruszamy z platformą ABC Senior,
- kliknijcie: Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej.
- kliknijcie: Nieuczciwe praktyki rynkowe - YouTube.
Tak, nie dajmy się nabierać!
Silver marketing nie jest nowym terminem. Już w roku 2016 na stronach Gazety Senior ukazał się artykuł Lindy Matus i Ilony Zakowicz o polskiej wersji silver marketingu:
Dodatek. Po czytaniu powyższych informacji i klikaniu w linki przyszedł czas na trochę ruchu. Oto seria filmów z ćwiczeniami przygotowanymi dla seniorów na YouTube przez Krajową Izbę Fizjoterapeutów - dla każdego coś pożytecznego
- kliknijcie: Silver marketing po polsku.
W roku 2018 hasłem III Dni Gerontologii było: „Srebrna gospodarka wobec wyzwań starzejącego się społeczeństwa”:
- kliknijcie: III Dni Gerontologii we Wrocławiu.
Wirtualna Kultura była na II Dniach Gerontologii w roku 2017 i do tej pory wspomina z rozrzewnieniem wykład prof. Marii Straś-Romanowskiej:
- kliknijcie: Oblicza mądrości w starości.
Dodatek. Po czytaniu powyższych informacji i klikaniu w linki przyszedł czas na trochę ruchu. Oto seria filmów z ćwiczeniami przygotowanymi dla seniorów na YouTube przez Krajową Izbę Fizjoterapeutów - dla każdego coś pożytecznego
- kliknijcie: Fizjoterapia porusza - aktywny senior w domu.
Krystyna - Wirtualna Kultura
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz