środa, 19 sierpnia 2020

Silver marketing dla silver generacji

Silver generacja to ja seniorka i ty senior. O nas się zabiega, nas się kusi, nas chce się mieć po swojej stronie. W nas jest siła, bo jest nas wielu. Tylko nie myślcie, że Wirtualna Kultura zwariowała lub coś się w jej głowie pokręciło z powodu upałów. Nic z tych rzeczy. Ona zna dużo przykładów, że silver generacja jest ważna (najważniejsza?). Różne instytucje poświęcają silver generacji dużo uwagi i działań.

Na internetowych stronach Gazety Senior jest informacja, że 30 lipca 2020 Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej zapraszał na  wakacyjną debatę on-line. Eksperci rozmawiali o marketingu produktów i usług kierowanych do dojrzałych konsumentów (zauważcie, jak seniorów miło się nazywa):
Pierwsze spotkanie (debata) w czerwcu 2020 było poświęcone zdrowiu seniorów: Zdrowie w pandemii – czyli jak wejść w dobrej kondycji do nowej normalności i budować siły do dalszej walki z koronawirusem. Nagranie z debaty jest dostępne na YouTube:

Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej w kwietniu 2020 uruchomił platformę dla seniorów przy współpracy z Orange, Fundacją PFR, Bankiem BNP Paribas, Centrum Alzheimera, Warszawskim Instytutem Bankowości:
18 sierpnia 2020 ukazał się na niej film:
Tak, nie dajmy się nabierać!

Silver marketing nie jest nowym terminem. Już w roku 2016 na stronach Gazety Senior ukazał się artykuł Lindy Matus i Ilony Zakowicz o polskiej wersji silver marketingu:
W roku 2018 hasłem III Dni Gerontologii było: „Srebrna gospodarka wobec wyzwań starzejącego się społeczeństwa”:
Wirtualna Kultura była na II Dniach Gerontologii w roku 2017 i do tej pory wspomina z rozrzewnieniem wykład prof. Marii Straś-Romanowskiej: 

Dodatek. Po czytaniu powyższych informacji i klikaniu w linki przyszedł czas na trochę ruchu. Oto seria filmów z ćwiczeniami przygotowanymi dla seniorów na YouTube przez Krajową Izbę Fizjoterapeutów - dla każdego coś pożytecznego
Krystyna - Wirtualna Kultura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz