środa, 3 stycznia 2024

Dla kogo jest ten blog?

Wirtualna Kultura ma wątpliwości, czy prowadzenie tego bloga ma sens. Dla kogo on jest? Dla czytelników, czy dla Wirtualnej Kultury?

Chyba dla Wirtualnej Kultury, bo jej nakład pracy nie przekłada się na zainteresowanie wpisami. To nie chodzi tylko o liczbę kliknięć (wejść na dany wpis), ale też czy jego zawartość budzi jakąś reakcję, refleksję. 

Co interesuje czytelników bloga i kim oni są? Oto pięć najpopularniejszych w roku 2023 wpisów:


Ranking wygrały wpisy, które dotarły poza krąg stałych czytelników. 
  • Najpopularniejszy wpis był o wycieczkach organizowanych przez Jadzię i Irka Spychalskich.
  • W trzy następne wpisy kliknęli chyba fani Przestrzeni Trzeciego Wieku. 
  • Piąty był podsumowaniem serii wpisów o projekcie Pokolenia. 59 pytań. Link do niego był na Facebooku Teatru na faktach, prowadzonego przez Instytut Grotowskiego.    

Uwaga. Wirtualna Kultura stoi na tle pracy "Tylko dla Twoich oczu" Olafa Brzeskiego w holu Pawilonu Czterech Kopuł. Ona wreszcie wybrała się na wystawę Szaleństwo Rokoka, która jest czynna tylko do 14 stycznia 2024:
W pierwszej chwili sądziła, że ta instalacja artystyczna jest z siana. Nie, to jest słoma. Wirtualna Kultura może napisze, o czym myślała, zwiedzając wystawę.

Krystyna - Wirtualna Kultura

18 komentarzy:

  1. Ja bardzo jestem zainteresowana wpisami, dzięki którym mam w pigułce najważniejsze informacje i relacje z wydarzeń kulturalnych i tych związanych ze społecznym życiem wrocławskich seniorów. Komentuję wpis jeśli sama brałam udział w wydarzeniu, które zrobiło na mnie duże wrażenie. Pozdrawiam i zapewniam, że to co robisz, to jest piękną kroniką i naprawdę bardzo potrzebną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Krysiu,
    ogrom pracy, który wkładasz w przygotowanie każdego wpisu jest godny podziwu.
    Blog prowadzisz wspaniale, dla siebie , a przede wszystkim dla nas. Dzięki Tobie dowiadujemy się wspaniałych rzeczy, a kondycji mogę Tobie pozazdrościć .
    Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł wiersza "Rok się kończy a podpis szefa nieczytelny"



      Jako dyrektor firmy
      WŁASNE NIEPOWTARZALNE ŻYCIE,
      stosunkowo dobrze prosperującej,
      wymagającej cholernie prostych nakładów [miłość etc.]
      i nieobliczonych zysków,
      odmawiam udzielenia
      corocznej nagrody.

      Wystarczy, że siebie nie zamykam.

      To wiersz, który się "sam napisał" w dniu 27 grudnia 2023. Jako sygnał, że każdy ma prawo do wątpliwości i znaczenia swojej pracy, wysiłków. Krystyno Droga! Ze swoją niesamowitą energią i nadpracowitością jesteś jak lokalna wikipedia. Możemy zaglądać skolko ugodno. Wierzę, że w 2024 nic się nie zmieni.
      Pozdrawiam nieanonimowo, Iwona Włodarska

      Usuń
  3. Bez Ciebie i wspaniałych wpisów, jestem zagubiona..!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu zawsze czytam to co piszesz i często korzystam z Twoich informacji. Podziwiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu, to nie prawda, że nie masz czytelników, bo masz ich wielu! Ja korzystam z twoich informacji i rad na bieżąco. Oczywiście, że nie zawsze komentuję, ale doceniam twoją pracę. Proszę nie pozbawiaj nas tej wiedzy i stałych informacj z kultury i z życia codziennego nie tylko seniorów. Życzę zdrowia i wiary w to co robisz, bo robisz to dobrze. Pozdrawiam B

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Twoją fanką, inspirujesz mnie swoimi przemyśleniami, podziwiam Twoją aktywność. Twój blog pomaga mi dotrzeć w miejsca o których nawet nie marzylam. Dzięki. Dobrze, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog! Gratuluję! Dziękuję!
    Autorka - prawdziwy Człowiek Renesansu, Leonardo da Vinci mógłby pozazdrościć inspiracji, horyzontów, pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Krystyno. Również czytam wszystko co Pani pisze, tylko z racji odległości nie mogę znaleźć czasu aby być we Wrocławiu często,dlatego zazdroszczę, że ma Pani siłę i ochotę dzielić się z nami swoimi "wycieczkami". Bardzo to interesujące. Proszę o więcej, pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze czytam, z wielu informacji korzystam, ale nie zawsze niestety komentuję. Czasem myślę że napisałabym to samo co już jest więc nie chcę się powtarzać. Dzięki Tobie dowiaduję się o wielu nowych rzeczach. ODWAGI I CIERPLIWOŚCI-ja CIEBIE PODZIWIAM. Dziękuję że JESTEŚ.

    OdpowiedzUsuń
  10. NIE PODPISAŁAM SIĘ-Kazia czyli Kaziorek

    OdpowiedzUsuń
  11. Krysiu, ja zawsze czytam Twojego bloga. Wiem jak to jest trudna praca. Staram się te wiadomości przekazywać dalej. Pozdrawiam wierny czytelnik Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tu można dodać jeszcze??
    Krystyno, wiesz już wszystko, dodam tylko że gdyby to miało się zmienić, to rozpoczynam ,,dożywotnio" strajk w czytaniu czego kolejek. Jesteś wyjątkiem. Jesteś naszym skarbem narodowym! Absolutnie. Pozdrawiam serdecznie majka

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie pomogę w organizacji "Zlot sympatyków Wirtualnej Kultury" czy "Zlot nad Odrą" . Jak wyżej pisałam dziękuję, że jesteś. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewo, pisząc o "zlocie", liczyłam na Twoje wsparcie. Dziękuję. Dwie czytelniczki bloga zadeklarowały już chęć udziału. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Szanowna Wirtualna Kulturo! Nowy Rok, a TY masz wątpliwości o sensie prowadzenia bloga. Zrobiło mi się bardzo smutno. Czytelników jest wielu, ale tylko niewielu pisze komentarze.

    Wszyscy jesteśmy wdzięczni podziwiając Twoją pracowitość, mądrość i niespożytą energię. Twoje wpisy zawsze przesyłam do kilkunastu osób, które dzięki Tobie uczestniczą w wielu imprezach kulturalnych.

    Wspaniały pomysł! Zlot sympatyków Wirtualnej Kultury. Deklaruję chęć udziału.
    Życzę zdrowia, kolejnych pomysłów i jak zawsze niezwykle ciekawych wpisów.
    Irena ze Szczepina

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Krysiu, należę do tych nieaktywnych w komentarzach,ale czytam regularnie i z przyjemnością. Nie wyobrażam sobie, by tego bloga zabrakło. Życzę nie tylko utrzymania potencjału w pracy, ale także osobistej satysfakcji i zdrowia przede wszystkim.
    Irena N.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem za zlotem i spotkaniem, porą cieplejszą, w mniej lub bardziej kameralnym gronie. Proszę mnie do grupy roboczej zapisać:)

    OdpowiedzUsuń